Diskuse
Komentáře
Přehled komentářů
Vážený pane Adamec, je to naposled co vstupuji do této diskuze,jelikož je to boj s větrnými mlýny. Tak plně souhlasím s anonymem parbat@atlas,dále vy tvrdíte jak jste férový,máte rád pravdu máte čisté svědomí podívat se do očí,tak jako iniciátor všeho dění kolem privatizace bytu nalejte lidem čistého vína. Pocházíte z Krásného Pole takže koupě bytů se Vás netýká,jste společník firmy AZK,dále jste investiční zprostředkovatel a člen výboru společenství vlastníků jednotek Praha totéž člen výboru vlastníků Brno tyto informace si může každý zjistit MSp ČR. A teď se ptám za co vy bojujete? Vám jde jenom o spravedlnost nebo o rozšíření Vašich aktivit nebo se chcete zviditelnit? Možná se Vám to spolu s těma několikati lidma podaří, ale ten kdo umí jednodoché kupecké počty ví, že mluvíte samé nesmysly. Zůstatková cena bytu jaká zůstatková cena to už přece neexistuje jsou pouze tržní ceny. Zakládaní držstev to je cesta do pekel,zadlužit i své děti? Vy si žijete nadpoměry Vás se to konkretně netýká tak ať se každý rozhodne o své vůli,zda byt koupí nebo ne. Vy moc dobře víte,že cena dolů nepůjde už jsem Vám to jednou psala jsou cenové zákony, tak si je prostudujte. Vám jde docela o něco jiného jenom o byznys. Pouze doufám,že zastupitelstvo neustoupí a nechá na každém ať se rozhodne, jak bude postupovat buď si byt koupí nebo dále zůstane v nájemním bytě.
Re: SVJ BD
(Martin Teichert, 2. 5. 2012 19:01)
Vážená paní my všichni víme co je pan Adamec zač to se nebojte.I on sám se takto prezentuje a všem říká,že mu jde o byznis.TO SE NEBOJTE.
A za druhé,dokážete si představit bydlet v domě,kde je někdo SVJ a pod městem???? Já tedy ne!!!!! Vždyť už teď se z radnicí nedomluvíme a potom si myslíte,že to bude lepší? Oni si prosazují pořád jen to své a proč bych já měl dávat vydělávat pofiderním firmám,které si prosadí oni a př. si naůčtují za opravu střechy 2 miliony,když mi to můžem mít cca za 1 milion.
A myslíte si,že vám pak radnice nezdraží nájem? Tomu přece sama nevěříte! Možná ekonomka jste,ale my lidi víme jak to s námi bude dál.Je pravda,že nám neodpadne jakoby nájemné,ale hlavně víme,že si své domy budeme a chceme spravovat ať nám nespadnou na hlavu a od města pochybuji,že by tohle dělali.
Díky za pozornost!!!!
pan Palyza s panem Jedlickou nehraji fér
(Vladimír Staněk, 29. 4. 2012 21:36)
http://www.mbakontakt.cz/aktualita/33-l-palyza-s-p-jedlickou-nehraji-fer.html
Vím, že každý už máme podobných případů dost. I já můžu podrobně vše doložit a zdokumentovat. Už za minulého režimu jsem slyšel, když jsem naivně psal do Rudého práva, že nesouhlasím s potlačováním pokojných demonstrací - “Nech to být, stojí ti to za to ? Budeš mít z toho jen problémy. Stejně nic nezměníš”.
Já ovšem stále neumím nad tím vším jen tak mávnout rukou, proto jsem se rozhodl na základě svých špatných zkušeností, že nebudu jen pasivně přihlížet. V této chvíli je tento článek asi to jediné co mohu jako jedinec, který není v žádné politické straně ani hnutí, sám udělat. Buďte prosím ve spolupráci se zmíněnými pány Palyzou a Jedličkou velmi opatrní, nevěřte všemu co říkají, můžete dopadnout jako já.
Vladimír Staněk
jednatel
Anonym, část II.
(Ivo Adamec, 29. 4. 2012 15:48)
A že bych chtěl na radnici… No, je to zajímavá myšlenka. Nejste ale první, kdo tuto myšlenku vyslovil. Již jsem obdržel několik emailů, ve kterých mě lidé vyzývali, abych kandidoval na radnici. Také mě k tomu vyzval i sám pan místostarosta Stachura. Bohužel, nevím, jak bych to měl udělat. V nějaké straně jsem nikdy nebyl (v současnosti zvažuji vstup do ČSSD, ale je to zatím v rovině úvah) a pokud bych do nějaké strany vstoupil, pak do místní organizace – MO v Krásném Poli, podle místa trvalého pobytu. A pokud bych kandidoval na radnici, pak jedině v Krásném Poli. Pak bych mohl také kandidovat na Magistrát města Ostravy, ale to je spíše utopie, než realita. Jediný způsob, jak kandidovat v Ostravě-Porubě na radnici, je stát se členem MO nějaké politické strany Ostrava-Poruba, to bych musel ale zase změnit místo trvalého pobytu. Mě se ale v Krásném Poli líbí, a místo trvalého pobytu nemám v úmyslu měnit.
Družstvo vlastníků založit nejde, něco takového zákon o vlastnictví bytů nezná. Okolnosti prodeje do SVJ jsem již několikrát vysvětloval, je velmi nevýhodné jak pro kupujícího, tak prodávajícího, stačí se podívat na našich stránkách do sekce Diskuse.
Zásadně se ohrazuji proti tvrzení, že bych někomu bral peníze. Radnice MO Poruba, ale i Magistrát města Ostrava prohlašuje, že nájemní (sociální) bydlení se zdražovat v příštích letech nebude, a pokud náhodou ano, pak pouze v řádu korun. Takže lidé se nemusí obávat skokového zdražení. Pokud by se tak ale stalo, pak peníze bude brát radnice nebo magistrát a je na vás, lidech, zda si toto jednání (lži a podvody) ze strany radnice, případně magistrátu necháte líbit.
Někteří odborníci (osoby, podílející se na chodu velkých BD) naopak tvrdí, že vzhledem k deregulaci nájemného by se cena nájmů měla začít snižovat. V našem regionu je zásadní nadbytek bytů. Mladí odsud odcházejí a podle občanského sdružení OKD byty je ve vlastnictví RPG byty již 6.000 bytů neobsazených. Lidé, kteří dnes koupí bytové domy za drahé peníze, v budoucnu velice riskují, že tyto byty v domech nebudou schopni obsadit a budou muset připlácet k nájemnému za splátky těchto prázdných bytů. A víte, co jim pak radnice řekne? To je váš problém, to je vaše riziko podnikání!!! Stejně, jak to starosta Palyza udělal firmě MBA Kontakt (brzy vyvěsíme i na našich stránkách).
Do tváře jsem schopen se podívat každému člověku. Z principu lidem nelžu. Zejména proto, že: „Lež má krátké nohy!“. Také si to, vzhledem ke své profesi, nemohu dovolit. Jen se divím, že si to mohou dovolit pracovníci, radní a zastupitelé MO Poruba.
Také jsem rád, že se nemusím rozhodovat za druhé. Rozhodnutí o tom, zda pokračovat a jak pokračovat vždy řeším tak, že se ptám lidí, kterých se to týká.
Například dne 26.4.2012 jsme měli neveřejnou schůzi předsedů a místopředsedů BD a zástupců bytových domů, na které nám, občanskému sdružení, dali tito občané mandát k tomu, abychom dále v našem boji a za těchto nastavených podmínek pokračovali. Zároveň nás ujistili, že jsme jednotní a že tento boj má dále smysl.
Jinými slovy, říká se tomu přímá demokracie.
Za občany, za které my, v občanském sdružení SNON bojujeme, pouze mluvím a organizuji činnosti, rozhodování o podstatných záležitostech nechávám pouze na nich. A o vyjednané konečné prodejní ceně také budou rozhodovat občané, ne já nebo nějaká menšina, pro kterou by to mohlo být případně zajímavé.
Váš dopis jsem do konce dočetl. Jsem velice rád, že jste mi jej napsal. Byl velmi podnětný a stál mi za to, vám na něj odpovědět. Jen mě mrzí, že vám nestálo za to, se pod něj podepsat. Proto, když vás oslovuji, používám malé „v“ a do oslovení dopisu jsem nepoužil termín „Vážený pane“. Anonymové nemohou být a nejsou vážení. Vzhledem k tomu, že dopis je opravdu zajímavý, vyvěsil jsem jej na naše stránky do sekce Diskuse a v této sekci vám na něj také odpovídám.
S pozdravem Ivo Adamec
Anonym, část I.
(Ivo Adamec, 29. 4. 2012 15:47)
Dobrý den pane,
velice se omlouvám, pokud lidi „matu“. Rozhodně jsem toto neměl v úmyslu a pokud jsem někoho zmátl, hluboce se mu omlouvám. Abych to uvedl na pravou míru…
V domech, které jsou nabídnuty radnicí k prodeji se nachází 60-90% starších spoluobčanů nebo sociálně slabých občanů. Ani jedna skupina, pokud nemá peníze v hotovosti (což jsou spíše výjimky) si nemůže dovolit vzít hypoteční, překlenovací nebo jiný úvěr, protože nesplňují podmínky bankovních ústavů ať už vzhledem k věku, nebo k solventnosti. Pro tyto lidi je koupě bytu do osobního vlastnictví naprosto nedosažitelná. Pokud si dům koupí do BD a budou jeho členy, pak mohou, jako družstvo, žádat o úvěr a v naprosté většině úvěr také dostanou. Tím se pro ně stává koupě bytu dosažitelnou. Důležité je také říci, že pro naprostou většinu spoluobčanů není podstatné mít byt v osobním vlastnictví, ale dům v bytovém družstvu, protože se budou moci podílet na jeho zvelebování, opravách a údržbě. A také zajišťování čistoty, klidu a pořádku v domě, protože současný vlastník – MO Poruba tyto služby rozhodně nezajišťovalo.
Těší mě, že máte pocit, že jsem na demonstraci dost hlasitě vykřikoval. Naprostá většina emailů, co mi chodí, ale i osobní připomínky spoluobčanů jsou vedeny spíše ke kritice toho, že jsem málo důrazný, málo křičím, jsem málo agresivní, apod. a měl bych rozhodně přitvrdit.
Nevzpomínám si, že bych někdy něco někomu sliboval bez vazby na občanské sdružení. Já za spoluobčany bojuji a slibuji jim, že se nám tento boj povede vyhrát pouze za podmínky, že budeme všichni v této věci jednotní. Za jiných okolností nedokážu slíbit nic. Sám nesvedu nic a s hrstkou spřízněných také ne. POUZE V JEDNOTĚ JSME NAŠE ZÁJMY SCHOPNI PROSADIT! A datum 15.12.2012? Pokud jsem se někdy přeřekl, pak se samozřejmě hluboce omlouvám, jedná se samozřejmě o datum 15.12.2011, kdy proběhlo jednání zastupitelstva MO Poruba v sále „Slunečnice“. Nikdo nejsme dokonalý, všichni děláme chyby, včetně nebo vás. Stačí, když si kdokoliv přečte váš dopis a musí mi dát za pravdu.
Označil jste mě za jasnovidce a kariéristu. Jasnovidec nejsem, bohužel, měli bychom to jednodušší. Kariérista jsem, a nestydím se za to. Myslím, že každý se v životě pro nějakou kariéru rozhodl a poté nastoupil, ať už osobní, sportovní nebo pracovní. A pokud jste tento termín použil jako snahu o urážku mé osoby, pak věřte, mě to neuráží, naopak, lichotí.
Co se koupě domu týká, ano, všichni na koupi samozřejmě nemají. I za tyto spoluobčany bytový dům kupuje bytové družstvo–BD a následně těmto nečlenům účtuje nájemné stejně, jako to dělal minulý vlastník, MO poruba. Je velmi nepravděpodobné, že by se musela navyšovat částka o cenu zbylých jednotek, záleží čistě a jen na nastavení parametrů úvěru, kterým bude dům financován.
Nebytové prostory nemají s prodejem domů do BD nic společného, v současnosti je to jen záminka radnice, získat z prodeje bytů po samostatných jednotkách více peněz. A lidem já žádnou možnost neberu, po koupi do BD mohou požádat toto své BD o převod do osob.vlastnictví, pokud se předtím na tomto při zakládání BD dohodnou. Ale později (možná, až za několik let) pochopí, že to pro ně nebylo až tak výhodné, jak si to představovali. A nebo také ne, to už ale necháme na nich samotných a bude to záviset na mnoha faktorech.
Článek komunistů Ostravy-Poruby jsem nechal vyvěsit na naše stránky zejména proto, aby si lidé přečetli, že ač komunisté, navrhovali cenu 0-3.000,-Kč za m2. To, že vás zaujala zmínka zejména o mé osobě je pro mě potěšující, ale bohužel jsou tam i nepravdivé a smyšlené údaje. Za to ale já již nemohu.
SVJ BD - p.Ladnerová
(Ivo Adamec, 29. 4. 2012 13:48)
Vážená paní Ladnerová,
problém prosazení prodeje domů a bytů do BD za zbytkovou cenu není o zákoně, ale o ochotě zastupitelů se zachovat vůči nájemníkům současných privatizovaných domů čestně a spravedlivě! A nemyslet jen na vlastní kapsu! V minulých letech si přibližně 15tisíc obyvatel O-Poruby koupilo svůj byt nebo dům za zbytkovou cenu. Mimochodem, přibližně 10 až 12x nižší, než je v současnosti ze strany radnice nabízená cena privatizovaných nemovitostí (prodejní cena totiž není 6.000,-Kč za m2, ale 7-9.000,-Kč m2, v závislosti na dalších okolnostech, a v některých případech i víc.) V té době, kdyby se proti radnici vzbouřilo 15-45 tisíc obyvatel Poruby (v každém bytě žijí odhadem 3 osoby), zcela jistě by to zastupitelé neustáli.
Domy, které se privatizují dnes, jsou jen zbytkem toho, co se privatizovalo před zhruba 13 lety. A jsou to domy, které buď do privatizace nabídnuty nebyly vůbec, nebo byly, ale za podmínky, že lidé zaplatí za dlužníky v těchto domech jejich dluhy. U některých domů byly tyto dluhy (za které byla vinna zejména radnice) údajně rovny nebo vyšší, než prodejní cena, proto to lidé v té době odmítli.
Také je potřeba zdůraznit, že toto jsou domy, které radnice nepostavila. Dostala je okolo roku 1990 zdarma převodem od státu. A následná privatizace byla jen logickým ukončením této transformace. V současnosti se ale radnice snaží vydělat na něčem, co jí z morálního hlediska vůbec nepatří a co by měla převést dlouhodobým nájemcům za zbytkovou cenu. Také z toho důvodu, že dlouhá léta do svého bytového fondu téměř vůbec neinvestovala a o tyto domy se nijak výrazně nestarala. Pře 13 lety byla cena prodávaného bytu v rozmezí 30-50tis.Kč, dnes okolo 400-600tis.Kč. A jsou o 13 let starší a téměř bez údržby! Je důležité upozornit každého, kdo se o toto zajímá, že lidé, jakmile si dům do BD koupí, budou muset investovat do oprav domu v rozmezí 200-400tis.Kč na byt (záleží na potřebách nových vlastníků) a do bytu také přibližně 200-400tis.Kč, protože byty jsou absolutně vybydlené. Radnice se totiž byty nebo domy starala tak, že je pouze udržovala na hranici havarijního stavu (viz. naše fotogalerie).
Zbytková cena domů je vypočitatelná hodnota, kterou spočítat umí pouze radnice (má veškeré informace). Každý dům má také samozřejmě jinou zbytkovou cenu. Prosazování zbytkové ceny není mým rozhodnutím, ale rozhodnutím celého občanského sdružení, kdy tomuto se já plně podřizuji.
Co se týká výhod nebo nevýhod SVJ, to je již dlouhodobě, na základě praktických zkušeností z celé republiky prokázáno. Prodeje do SVJ jsou v naprosté většině případů nevýhodná jak pro kupující, tak pro prodávající a v celé České republice se od prodeje do SVJ ze strany obecních úřadů již dávno upustilo (vyjma Ostravy-Poruby). Fungování samostatného SVJ v bytovém domě je, opět z celorepublikových zkušeností, také velmi problematické, údajně nejlépe fungující je BD. Pak SVJ a nejhůře fungující je tzv. „kočkopes“ BD-SVJ.
Děkuji, jménem sdružení, za přání k prosazení nižší ceny, budeme se snažit, jak jen to půjde.
V této snaze nás podporuje také naprostá většina lidí, kterých se tato privatizace týká. Důvěru a mandát k dalšímu prosazování snížení prodejní ceny jsme získali také od téměř všech zástupců bytových domů, které jsme dne 26.4.2012 svolali na neveřejnou schůzi předsedů a místopředsedů BD a zástupců bytových domů.
S pozdravem a úctou, Ivo Adamec
Anonym
(parbat@atlas.cz, 29. 4. 2012 12:45)
proč matete lidi,že všichni si budou moci koupit byty,tlačíte jen na vznik BD,jak to píšete ve vašem panfletu,který jste zveřejnil na www.SNON.estranky.cz,bylo je jednoduché najít protože jste to dost hlasitě vykřikoval na demonstraci,je velice zajimavé,že dopise ,kde slibujete,že byty, si budou moci odkoupit všichni,a ohanite se zasedáním zastupitelstva ze dne 15.12.2012,už v dubnu 2012,asi jste jasnovidec nebo karierista,to druhé spíše.
Važení pane ,že slibujete lidem něco o čem asi moc nevíte,my jsme totiž družstvo zakládali a bylo to v době,kdy byly ceny nižší a už v tedy neměli všichny,ale byty se museli koupit i za lidi,kteří na to neměli, až pak se stali našími nájemníky, myslíte,že dnes budou mít lidi např v domě ,,kde je 24byt.jednotek a dům bude komplet za cenu 7mil,na koupi bude mít 18 partaji, myslíte,že budou schopní a ochotní navýšit částky o cenu zbylých jednotek,totiž ,dům se musel zaplatit celý,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lidé,kteří neměli takové štěstí jako my,že nebyly v domě nebytové prostory,tyto jsi nemohli za vtedy hodne dobre ceny koupit byty,ted se tato možnost rysuje a vy chcete zebrat jim tuto možnost????????????????????, Oblbujete je BD.
Doporučil jste članek komunistu Ostravy Poruby ,bude to asi pro Vás kruté,ale je tam dost pravdy ,jste mimo Porubu mate rod.domek a ztotožňuji se ,že ASI chcete na radnici a přes lidičky se chcete jenom zviditelnit.
Protože ,kdyby jste chtěl lidem pomoc,jak jste to na ulici hřímal,tak by jste tvrdě šel,za tým,aby radnice snížíla cenu za m2,ale nezasahoval a nebral šanci lidem, aby si koupili byty do osobního vlastnictví a pak si vytvořili družstvo vlastníku,ale toto chlapec z chalupy neví.
Máte vůbec přehled,že Vy berete lidem z kapes peníze a dávate je radnici,ve forme peněz,které stále lidi platí za nájem,mám známe,kteří maji městský byt a měsičně je to stoji jen za uživání bytu 3800kč u 3+1,lidi se těšíli,že už brzy zůstanou peníze u nich v peněžence,jestli jim ve vaší neznalosti vezme možnost odkoupit si byty,tak příští rok to už bude asi 4400,protože město vzhledem k tomu,že byla v plánu privatizace ceny za m2 ponechali na 50.02m2,příšti rok,se může tato částka zvýšít na 60kč,stále budou moci říct,že jsou levný,protože RPG má 80až100kč/m2..
Budete se moci těm lidem ještě podívat do tváře?????
Totiž není všechno jen černé ,nebo bílé.
Jsem hodně moc rád,že už nemůžete rozhodovat za mne Děkuji jestli jste dočetl až sem.
občan Poruby,který si Vás poslech a přečetl,stránky Vámi doporučené
SVJ BD
(Ladnerová, 25. 4. 2012 22:57)Pane Adamec, dovolte mi jednu otázku vy opravdu chcete pouze prosadit prodej bytů do BD za zbytkovou cenu.Přece tomu nemůžete věřit ani ti co žijou v tomto tržním státě. Jistě dobře víte, že existují cenové relace ať u pozemků ty se dále člení, ceny staveb, nemovitostí a celá řada dalších na to je přece zákon vy máte v úmyslu změnit zákon? Ono by stačilo možná nechat udělat u nějakého domu soudní odhad a možná bychom se divili. Nevím jaké jsou Vaše záměry, ale zbytková cena čeho? bytů tak to je jedná samostatná věc, zbytková hodnota domů je druhá samostatná věc a v tom je dost podstatný rozdíl. Co se týče výhod BD nebo SVJ tak to je na dlouhou debatu. Možná,že se Vám podaří o něco málo snížit cenu přeji Vám hodně úspěchů. Budu pozorně sledovat Vaše úspěchy.
SVJ BD
(Ladnerová, 25. 4. 2012 14:30)Jsem finanční ekonomka a žasnu jak někdo říká,že je výhoda založení družstva v dnešní době pane Adamec máte to propočteno jak by to zatížilo rozpočet jednotlivých rodin?Hypotéka na dům+úrok k tomu připočíst fond oprav+ostatní služby(vodné,teplo,elektřina,plyn,televize atd. tak se dostaneme na částku kolem Kč 8000 až 9000,když říkáte,že myslíte na sociálně slabé vždyť oni ani tak na to nebudou mít.Ten kdo chce ať si byt koupí a ten,kdo na něj nemá zůstane v obecním.Vy kritizujete MO Poruba,ale na druhé straně neříkáte lidem pravdu.Nechte si udělat podrobnou analýzu s bankovním domem a pak toto předložte lidem kolik je to bude stát a polovina na tyto platby hlavně důchodci nebudou stejně mít.Začněte i vy mluvit pravdu. Já vám přesně spočítám v dnešní době při úrokových sazbách na kolik se družstva zadluží zajímalo by mně,kdybyste měl vy důchod Kč 10 000,- zda byste do téhle transekce šel,nehledě k tomu,že byty dokud se nezaplatí nejsou vaše.Nalejte lidem čistého vína a neplácejte také nesmysly.
Re: SVJ BD
(Ivo Adamec, 25. 4. 2012 21:24)Vážená paní Ladnerová, máte naprostou pravdu. Lidi na to prostě nemají. A ty věci, jak se o nich zmiňujete, tak ty jsem si s kolegy přepočtal snad stokrát. A co důchodci, kteří nemají ani 10.000,-Kč měsíčně důchodu? Kteří mají jen 6 nebo 7.000,- Kč? Proto je pro naprostou většinu lidí důležité koupit dům do bytového družstva. Ti, kdo budou chtít zůstat v nájmu jako dosud, pak mohou, a oproti současné situaci se pro ně nebude do budoucna nic měnit. A ti, kteří budou chtít mít svůj byt, dům v družstvu, pak mohou tento dům zvelebovat, starat se o něj s péčí řádného hospodáře a ne, jak to dosud dělala radnice. A výše nájmů? My to víme! Za současných podmínek není pro naprostou většinu lidí vůbec zajímavé si tyto domy kupovat. Je pro ně finančně výhodnější, zůstat v nájmu. Proto se snažíme prosadit spravedlivou kupní cenu, nejlépe zbytkovou, aby lidé měli alespoň nějakou šanci si své domy koupit a stálo jim to za to! Škoda paní, že jste si nevšimla, že základním a posledním, zatím nedosaženým cílem občanského SNON je prosazení spravedlivé, zbytkové ceny právě proto, aby se lidem vyplatilo, si dům do BD koupit. Aby nebyli nesmyslně zadluženi. Dnes se nadměrně zadlužit, je totiž cesta do pekel. Stačí se podívat na náš stát.
je cena 6 000kč stejná pro všechny????
(Sylva Vašková, 20. 4. 2012 15:44)
Vážení spoluobčané a nájemníci,
včera jem se dozvěděla, že v některých vchodech obecních domů (kterých se týká privatizace) proběhla výměna oken, někde i výtahu a dokonce i celá elektroinstalace. Je velmi zvláštní, že většinou jde o vchody, kde bydlí, budeme jim říkat jen "zaměstnenci " obecního úřadu.
Taky dostali nabídku odkupu za 6 tisíc korun. Teď už se nedivím, že s tím souhlasí...............bohužel to není případ našeho vchodu ani vedlejšího (Španielova ulice) a proto budeme dělat vše proto, aby jsme radnici přimněli k tomu, ať nám sníží cenu. Budeme rádi, když se k nám všichni připojíte...
S pozdravem
Sylva Vašková
Re: je cena 6 000kč stejná pro všechny????
(nepodstatné, 24. 4. 2012 19:16)
Rozhodně ne, záleží např. na lokalitě, ale i barva pleti může mít rozhodující vliv:
http://www.youtube.com/watch?v=uad4W_vGE48
Zmanipulované zakázky obce ve Frýdku Místku
(Martin Teichert, 20. 4. 2012 17:34)
http://www.novinky.cz/krimi/265368-policie-tri-zakazky-magistratu-ve-frydku-mistku-byly-zmanipulovane.html
Paní Sylvo,je to hnus vždyť to víme všichni,ale nájemníci co mají nějaké takové opravy provedeny si musí vše zpětně cca 4roky zaplatit.
Re: Zmanipulované zakázky obce ve Frýdku Místku
(Sylva vašková, 20. 4. 2012 19:25)Tak právě to si nemyslím, možná jen někteří.......
Re: Re: Zmanipulované zakázky obce ve Frýdku Místku
(Martin Teichert, 20. 4. 2012 20:14)Nam třeba chtějí dat 100% úhradu za výměnu oken a vse co bylo opravovano 4 roky zpět.
Obecní Byt Ostrava Poruba
(Jan , 20. 4. 2012 19:57)Koupím jen byt 1000 za metr ml.jan@seznam.cz
úprava sekce diskuse
(administrator, 14. 4. 2012 20:37)
Omlouvám se,musel jsem trošku upravit diskusi a proto výše uvedené příspěvky jsou pouze zkopírované.
Děkuji za pochopení.
SVJ BD
(Ladnerová, 1. 5. 2012 21:58)